گل نرگس
 
   



موضوعات: سیاسی  لینک ثابت
[دوشنبه 1397-07-09] [ 04:50:00 ب.ظ ]




🔸  واکنش اینستاگرامی سردار سلیمانی به انتقام موشکی شب گذشته حادثه تروریستی اهواز:

موضوعات: سیاسی  لینک ثابت
 [ 04:47:00 ب.ظ ]




💎 جزئیات بییشتر از حمله موشکی امروز سپاه​🔹 حمله موشکی امروز سپاه علیه مقر سرکردگان تروریستهای تکفیری، در پاسخ به حمله تروریستی ۳۱ شهریور اهواز، ساعت ۲ بامداد از کرمانشاه انجام شد.
🔹تعدادی از موشک های بالستیک میان برد ذوالفقار و قیام، به اهداف خود در منطقه البوکمال در شرق فرات (نزدیکی مرز عراق) اصابت کردند.
🔹دقایقی پس از شلیک موشک های سپاه به سمت مقر تروریستهای تکفیری در سوریه، ۷ فروند پهپاد نیز اقدام به بمباران و موشک باران مقرهای تروریستها در این منطقه کردند.

🔹نوع هواپیماهای بدون سرنشین در این عملیات اعلام نشده است.

🔹در این عملیات بخش زیادی از زیرساخت ها و تاسیسات تروریستها از بین رفته است.

🔸تعداد موشک های بالستیک شلیک شده هم ۷ فروند بود.
🔹طی این عملیات که با نام “ضربت محرم” و با رمز مقدس” یا حسین( ع)” انجام شد ، تعداد ۷ فروند موشک بالستیک میان برد از پایگاه های موشکی نیروی هوا فضای سپاه در غرب کشور شلیک و تروریست های مزدور و جنایتکار از فاصله ۵۷۰ کیلومتری هدف ضربات مهلک و مرگبار قرار گرفتند.

🔹جمع بندی و رهگیری شواهد و قراين جنایت اخیر اهواز، فرزندان ملت ایران را به مقر تروریست ها در شرق سوریه که توسط آمریکا هدایت و پشتیبانی شده و در راستای اهداف شیطانی تروریسم دولتی کاخ سفید و منافع رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه عمل می کند، رسانید.

🔹 امنیت ملت ایران خط قرمز نیروهای مسلح بوده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی و مشارکت سایر نیروهای نظامی ،انتظامی و اطلاعاتی کشور در صیانت از ایران اسلامی و تامین امنیت و آرامش جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و مشت آهنین خود را همچنان مهیای پاسخ قاطع و کوبنده به هر گونه شرارت و شیطنت دشمنان قرار خواهد داد.

موضوعات: مناسبتی, سیاسی  لینک ثابت
 [ 04:44:00 ب.ظ ]




شعارهای هک شده روی موشک‌های شلیک شده سپاه

​🔻مرگ بر آمریکا

🔻مرگ بر اسرائیل

🔻مرگ بر آل سعود

موضوعات: مناسبتی, سیاسی  لینک ثابت
 [ 04:42:00 ب.ظ ]




⛔️انقلابی‌نمایی غیر از انقلابی‌گری است⚠️امام فرمودند ملاک، حال فعلی افراد است
🔻 رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

🔹 انقلابی‌نمایی غیر از انقلابی‌گری است. انقلابی‌گری کار سختی است؛ پابندی و تدین لازم دارد.

🔹نمی‌شود که انسان یک دهه همه‌کاره‌ی کشور باشد، بعد یک دهه‌ی بعدی تبدیل شود به مخالف‌خوان کشور.
🔹۹دی که آن‌قدر عظمت دارد، پاسخ ملت به این بازی‌ها بود. ۹دی دفاع از ارزش‌ها و دین بود. آنجا ایستادگی‌ای که کردیم برای دفاع از [اصل] انتخابات بود.
🔺خیلی باید مراقب خودمان باشیم؛ امام فرمودند که ملاک، حال فعلی افراد است؛ امام حکیم بود، معنای این سخن آن است که هیچ‌کس ضمانت درست بودن تا دم مرگ را ندارد و باید مراقب خودش باشد. حکم مستوری و مستی همه بر عاقبت است. ۹۶/۱۰/۰۶

موضوعات: سخنان وبیانات مقام معظم رهبری (حفظه الله), سیاسی, امام خمینی  لینک ثابت
[چهارشنبه 1396-10-06] [ 04:04:00 ب.ظ ]