گل نرگس
 
   



‍ 💠حاکمی کشوری را اشغال کرد به وزیر خود گفت قوانینی تنظیم کن تا پدر این ملتو در بیاریم!فردای آن روز وزیر نزد شاه آمد و قوانین را خواند…

۱٫ مالیات ۳ برابر فعلی

۲٫ حقوق ربع عرف بقیه کشورها

۳٫ شاه صاحب جان و مال همه مردم است

۴٫ آروغ زدن ممنوع !

شاه گفت : بند چهارم چه معنی دارد ؟!

وزیر : بند چهارم سوپاپ اطمینان است ، بعدا متوجه معنی آن خواهید شد !
وزرا قوانین را اعلام کردند ملت گفتند این که جان و مال ما از آن شاه باشد توجیه دارد چون ایشان صاحب قدرت است ؛ ولی یعنی چه نتوانیم آروغ بزنیم !؟

مردم برای اینکه از امر شاه نافرمانی کرده باشند در کوچه و پس کوچه آروغ می زدند و می گریختند، جلسات شبانه آروغ برگزار میکردند و هر گاه آروغ می زدند احساس میکردند که کاری سیاسی انجام میدهند ! ماموران هم مدام در حال دستگیری افراد آروغ زن!! بودند و گاهی به منازل و رستورانها یورش میبردند و آروغ زنها را دستگیر میکردند…!

روزی شاه به وزیر گفت الان معنی سوپاپ اطمینانی که گفتی را میفهمم ! چون باعث شده که هیچکس به ۳ قانون اول توجهی نکند !
🔴🔴 این داستان آروغ زدن حکایت شعار آزادی ای است که دولت برای جوانان گذاشته… یعنی شما مشغول آزادی باشید و ما مشغول اختلاس… شما مشغول آزادی باشید و ما مشغول رانت بازی… شما مشغول آزادی باشید و ما مشغول جمع کردن ثروت…

موضوعات: سیاسی, انتخابات  لینک ثابت
[دوشنبه 1396-03-01] [ 03:30:00 ب.ظ ]




مردمی که بی تقوایی مسئولان شان برایشان اهمیت نداشته باشد،باید منتظر ظلمها و نا امنی های فراوان باشند.این خلاصه ی فریاد‌های‌فاطمه‌زهرا(س) است.

موضوعات: سخنان بزرگان, انتخابات  لینک ثابت
[یکشنبه 1396-02-31] [ 10:22:00 ب.ظ ]




‍ 💠❌چرا انتخابات اینگونه شد؟ 

❌چرا مردم خسته از رانت و فساد و آقازاده بازی و نجومی بگیران،برای به قدرت رسیدن دوباره جریان اشراف در خیابانها میرقصند؟ 

اشکال کار در کجاست؟ 

اشکال در مهندسی انتخابات یا تکنیک های مناظره ای نبود! 
❌مشکل از خیلی خیلی قبل تر بود!

آن زمان که خیلی ها خواب بودند و دشمن اما بیدار! 

از تقریباً سال 67! 
❌آنجا که برای اولین بار امام جامعه از شبیخون فرهنگی نام برد! 

آنجا که زمزمه های جنگ نرم فرهنگی به گوش میرسید! 

❌آنها سالهاست که در پی عوض کردن ارزش ها و عقاید مردم بودند! 

سالهاست که با رسانه هایشان مثل موریانه پایه های ایمان مردم را میخوردند! 

فقط ارزش ها باید عوض میشد! 

باورها که تغییر کند، همه چیز امکان پذیر میشود! 

❌نبردی که در پنتاگون به the battle for heart and minds معروف است! 

نبردی برای تسخیر قلبها و ذهن ها! 

قلبها باید تصرف میشد!

❌اعتقادات باید دگرگون میشد!

جای خوب و بد باید عوض میشد!

در مردان غیرت و در زنان حیا باید زدوده میشد! 

فیلم ها به نمایش درآمد! 

کتابها نگاشته شد! 

قلم ها به حرکت درآمد! 

جنگ فرهنگی آغاز شده بود! 

جنگی که صدای غرش توپ های آن را کسی نمیشنید! 

مگر گوش های آگاه، و وجدان های بیدار! 

❌اهداف معلوم بود! 

جهاد،را تندروی کردند! 

شهادت خشونت طلبی شد! 

امت، شهروند شد! 

برهنگی را آزادی جا زدند! 

بی بندباری فرهنگ شد!

حجاب را عقب افتادگی معرفی کردند!

مستکبرین عالم،جامعه بین‌المللی معرفی شد!

مقاومت جای خود را به تعامل داد! 

خمینی را باید به موزه میرفت!

علیه خدا تظاهرات میشد! 

امام حسین اگر اشتباه میکرد باید استیضاح میشد! 

رهبری باید شورایی میشد! 

18 تیر و خرداد 88 ایجاد کردند! 

دیگر ارزش ها عوض شده بود! 

❌حالا دیگر حرف حق خریدار نداشت!

حالا قلب رآکتور آماده بتن ریزی بود! 

قرارداد ها آماده امضاء شدن! 

مردم آماده رقصیدن! 

دیگر کسی دنبال تکنولوژی های نوین و ماهواره و سانتریفیوژ و رآکتور و بالستیک نبود!
حالا وقت صحبت از کنسرت بود!

چون ارزش ها دیگر عوض شده بود! 

❌موزیک رقص امشب را سالها پیش نواخته بودند!
امشب این را از اعماق جان فهمیدم، که صبر دشمن بسیار زیاد است! 

بسیار زیاد!

والعاقبت للمتقین

موضوعات: سیاسی, انتخابات  لینک ثابت
 [ 09:56:00 ب.ظ ]




🔻پیروزی‌های این انتخابات و راه پیش‌رو

بسم الله الرحمن الرحیم
💠 پیروزی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در حماسۀ انتخابات ۹۶ را به رهبری معظم و مردم شریف ایران تبریک عرض می‌کنم. در این انتخابات اوج موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به امامت حکیمانۀ رهبر معظم انقلاب به رخ جهانیان کشیده شد و تمام آنان که سال‌ها بر طبل غیر معتبر بودن انتخابات می‌کوبیدند، همه به صحنه آمدند و به خطای بزرگ خود مبنی بر عدم وجود #مردم_سالاری، عملاً و قولاً بیش از پیش اعتراف کردند.
💠 این انتخابات باشکوه، در آستانۀ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، دشمنان قسم خوردۀ خود را وادار به خضوع در برابر نظام مردم‌سالار ما نمود و ما را وارد مرحلۀ تازه ای از فعالیت برای پیش‌برد اهداف انقلاب کرد. هرچند ممکن است برای آرایش آراء این انتخابات تفاسیر گوناگونی مطرح شود، ولی در نهایت حق چهرۀ خود را نشان خواهد داد، کما اینکه غبار از چهرۀ نازنین حقایق در این انتخابات بیش از پیش برداشته شد.
💠 در این انتخابات با همۀ تلخی‌هایی که داشت و نباید از هیچ‌یک از آنان گذشت، جدا از #پیروزی_اول که پیروزی نظام و مردم بود، پیروزی‌های دیگری نیز به دست آمد که نباید چشم از آن فروبست و باید آنها را بر سر دست گرفت و تداوم بخشید.
💠 #پیروزی_دوم، پیروزی گفتمان توجه به #محرومان و اهتمام بر اقتصاد مقاومتی و ایجاد کار، که ابتدا مورد انکار نامزدها بود، ولی در نهایت مورد توجه و حتی تعهدهای نامزد پیروز قرار گرفت. وقتی اقبال مردم به سخنان رقبای وضع موجود دیده شد و فریادهای مبارزات انتخاباتی منطقش بر همه‌گان معلوم شد، توجه به محرومان، هرچند دیر هنگام، عملاً و قولاً در دولت مشاهده شد.
💠 #پیروزی_سوم این بود که قریب به ۱۶ میلیون نفر تحت تأثیر تهمت‌ها، تخریب‌ها و رقیب‌هراسی‌ها قرار نگرفتند. هرچند باید این ضعف را بپذیریم و به شدت در اندیشۀ جبرانش باشیم که چگونه نتوانستیم بخشی از ۲۳ میلیون نفر که نمی‌دانم چقدر بوده‌اند که به دلیل «هراس موهوم از سلب آزادی‌های فردی» به آقای #رئیسی رای ندادند را از #سوءتفاهم خارج کنیم.
💠 سخنان آقای #روحانی که در یک هفتۀ اخیر بر رقیب‌هراسی تمرکز یافته بود و هم‌صدا با تمام رسانه‌های بین‌المللی به #افترا و #تخریب روی آورده بود، کاملا نشان می‌دهد او برای دفاع از کارآمدی دولت خود سخن تازه‌ای ندارد و چاره را در تخریب ناروای رقیب می‌داند؛ که موثر افتاد. بی‌تردید بخشی از عموم مردم که به آقای #رئیسی رای ندادند، تحت‌تأثیر این پروژه بودند و ما نتوانستیم به رفع تهمت‌ها در حد وسیع اقدام کنیم و شاید گاهی در گوشه و کنار بر آن افزودیم.
💠 #پیروزی_چهارم در این انتخابات، ایجاد #همدلی و همراهی یک اقلیت منسجم و قدرتمند بود که با کناره‌گیری آقای #قالیباف به نفع آقای #رئیسی به اوج رسید. هم‌اکنون دیگر نتیجۀ #انتخابات را کسی به گردن دیگری نمی‌اندازد و آمادگی برای هر نوع همکاری و همراهی در آینده پدید آمده است. هرچند معلوم نیست واقعاً این کناره گیری عملاً چقدر موجب افزایش یا کاهش آراء رقیب شده باشد، ولی برای انسجام درونی گفتمان ما بسیار دلنشین بود. 
💠 #پیروزی_پنجم بالا رفتن هر چه بیشتر سطح آگاهی و مطالبۀ عمومی از دولتمردان برای این دولت و دولت‌های آینده بود که موجب می‌شود به شدت مراقب گفتارها و رفتارهای خود باشند و همواره نگران این مطالبه و محاکمۀ ملت ناظر و هوشیار باشند. آرائی که به نفع این دولت به صندوق‌ها ریخته شده، نباید به معنای عدم وجود مطالبه برای رفع #فساد تلقی شود، چرا که هیچ جامعه‌ای وجود #فساد و #تبعیض را روا نمی‌دارد. تنها می‌شود گفت بیشتر مردم، به همین دولت اعتماد کردند که خود به مبارزه با مظاهر فساد همت گمارد.
💠 #پیروزی_ششم حفظ احترام و محبوبیت آقای #رئیسی در میان عموم ملت ایران بود؛ در عین حالی که رقابت جدی در نهایت بین ایشان و آقای #روحانی شکل گرفت. عدم شکل‌گیری رأی منفی برای آقای #رئیسی در یک رقابت کاملاً فشرده و نزدیک، که ناشی از رعایت #اخلاق و #صداقت ایشان بود، یک سرمایۀ عظیم برای جامعۀ ما محسوب می‌شود. این درحالی است که به دلیل برخی رفتارهای دولت و برخی گفتارهای رئیس دولت فعلی، #رأی_منفی شدیدی نسبت به ایشان در جامعه شکل گرفته است که در آرایش سیاسی آیندۀ کشور بسیار تاثیرگذار خواهد بود. 
💠 به هر حال انتخابات پایان یافت، ولی پرچم توجه به #معیشت مردم و محرومان برفراز ماند. برای ما فرقی نمی‌کند چه کسانی در مسند باشند، اگرچه دوست داشتیم کسی که بیشتر به او اعتماد پیدا کرده‌ایم موفق گردد. اما هم‌اکنون هنگام همدلی و همکاری است؛ هر کس در هر کجا هست باید با همکاری با #دولت و یا به صورت مستقل برای رفع محرومیت و آبادی ایران عزیز تلاش کند. نیروهای انقلاب با همان قدرتی که از وضع موجود انتقاد می‌کردند، حاضرند به همکاری با دولت برای رفع مشکلات اقدام نمایند.  
💠 همچنین باید بدانیم کار نیروهای دلسوز در #روشنگری تمام نشده است و وارد مرحلۀ تازه‌ای از مبارزه با غرب‌گرایی که ریشۀ تمام مشکلات جامعۀ ماست شده‌ایم. 
💠 #در_آینده، از #مرحلۀ تازه‌ای که پیش‌رو داریم و بایدها و نبایدهای آن بیشتر با هم سخن خواهیم گفت. 
💠 امید است بتوانیم در آینده کاستی‌های خود در تبیین معارف اصیل انقلاب را برطرف کنیم و به حدی از #روشنگری در جامعه برسیم که مبارزات انتخاباتی صحنۀ تهمت‌ها و تخریب‌های ناروا نگردد و سیاست‌های #غرب_گرایانه جایی در مدیریت کشور پیدا نکند. 
💠 بی‌تردید اجر تمام خدمتگزاران در روشنگری در فضای این انتخابات محفوظ است. شما مجاهدان عرصۀ #جهاد_کبیر، بذر حقیقت را در دل‌ها کاشتید و یقین بدانید در آیندۀ نزدیک جوانه‌ها خواهد زد و آثار بابرکت مجاهدت‌های سیاسی و فرهنگی شما خود را نشان خواهد داد. یقیناً اگر کسی کارش را با تخریب ناروا به پیش برده باشد، به نتیجه‌ای که می‌خواهد نمی‌رسد و صد البته بسیار عقب‌تر از آنچه تصور می‌کند خواهد افتاد. 
🔸علیرضا پناهیان

🔹۳۰ اردیبهشت ۹۶

موضوعات: انتخابات  لینک ثابت
 [ 05:01:00 ب.ظ ]




🔸بسم الله الرحمن الرحیم

🔹اللّهُمَ صَلِّ عَلي علي بن مُوسَي الِّرِضا المَرُتَضي بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ
♦️ملت عزیز و بزرگوار ایران!

🔹خداوند متعال را سپاسگزارم که حضور باشکوه شما مردم فهیم در انتخابات ریاست جمهوری، عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش نمایان ساخت و چشم جهانیان را خیره کرد. 

🔹نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در شکل گیری این حماسه با عظمت بر کسی پوشیده نیست. امنیت و استقلال و پیشرفت کشور، همواره مرهون هدایت های داهیانه ایشان بوده و اینجانب به عنوان سرباز این نظام و #خادم_ملت شریف ایران، وظیفه خود می دانم از مراجع عظام تقلید و علماء اعلام، طلاب و دانشجویان، کارگران و کشاورزان، بازاریان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران و تمامی گروه ها و تشکل ها و همه زنان و مردان سلحشور ایران اسلامی تشکر نمایم. 

🔹همچنین از مردم عزیزی که با محبت خویش به اینجانب اعتماد نموده و در سفرهای مختلف به استان های کشور، جلوه های ماندگار و فراموش نشدنی از #عزم_انقلابی و #انسجام_اجتماعی خلق نمودند، صمیمانه تقدیر نمایم. بی تردید پیروز اول این انتخابات ملت شریف ایران می باشند که حماسه ای بزرگ خلق نمودند. 

🔹دستاورد مهم این انتخابات، سیاست ورزی اخلاق مدار، #تکلیف_محوری و طرح گفتمان «توجه به محرومان» و «مبارزه با فساد و تبعیض» بود که فراتر از جناح بندی های رایج سیاسی، به مطالبه عمومی مردم تبدیل شد و به تدریج مورد اذعان و تعهد دیگر نامزدهای انتخاباتی نیز قرار گرفت.

🔹رأی قریب به ۱۶ میلیون ایرانیِ خواهان تغییر، سرمایه ای مهم و پشتوانه عظیم است که به هیچ وجه نمی توان آن را در عرصه سیاسی و تصمیم گیری کلان کشور نادیده گرفت. اینجانب با اتکاء به همین پشتوانه مردمی، همه ظرفیت ها را برای پیگیری مطالبات مردم در مبارزه با #فساد و #تبعیض و تحکیم ارزش های انقلاب اسلامی به کار خواهم بست و هر اراده و تلاشی در دولت آینده با این جهت گیری را مورد حمایت قرار خواهم داد و همواره زبان گویای #محرومان خواهم بود. 

🔹اگرچه حضور بانشاط و حداکثری مردم پای صندوق های رأی کام هر ایرانی را شیرین کرد. لکن برخی بداخلاقی های انتخاباتی و #تخلفات آشکار در قبل و حین برگزاری انتخابات از لحظات تلخ این انتخابات بود که آن را از مسیر #قانون پیگیری خواهم نمود، اما هم اکنون همگان باید عزم خود را جزم کنیم تا با ساختن ایرانی آباد بر استقلال وآزادی و #کرامت برای این ملت پافشاری نماییم.

🔹به روح مطهر امام راحل و شهدای عالیقدر انقلاب اسلامی درود می فرستم و برای ملت قهرمان ایران آینده ای سرشار از موفقیت و بهروزی آرزو می کنم. همچنین برای تمام دولت مردان و رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم اجرای عدالت اجتماعی و رفع دغدغه های اقتصادی مردم و معیشتی محرومان در اولویت برنامه های #دولت_دوازدهم قرار گیرد.
🔸سید ابراهیم رئیسی

🔹۳۰ اردیبهشت ۹۶

موضوعات: سیاسی, انتخابات  لینک ثابت
[شنبه 1396-02-30] [ 09:42:00 ب.ظ ]
1 3 4 5 ...6 7